Nytt rum nytt liv

Senate tiden har gått fort! Har inte bloggat på över ett år! Istället har jag skrivit dagbok, iaf till och från. Men just nu står jag här mitt i livet och känner mig både glad och stressad! Jag är så glad att jag har sådan tur med livet! Fick det bäta drömjobbet man kan tänka sig i sommar nämligen hundvakt till en 10 v valp som jag liksom fick betalt för att passa??!!??! Som sagt tur har man! Sedan har jag och min pojkvän börjat om från ruta 1 samtidigt som vi lett vår relation till en högre nivå. Är så glad att han ska följa med mig och min famulj till gotland på fredag!
Samtidigt som jag befinner mig i den här euforin jut nu så känner jag mig så stressad. Det känns som att tiden bara rinner ifrån mig som sand i ett timglas. Jag vill ut och se världen. Min dröm just nu är att allt går bra med min praktik och att jag nästa sommar ska göra en galen oförglömlig resa i europa jag vill båtluffa! Det skulle vara en dröm jag velat göra länge. Bara spåra. Har blivit så annorlunda senaste halvåret. För ett halvår sen planerade jag och min bästa vän en resa som skulle leda oss genom europa med tåg och sedan sluta med festivalen tomorrowland i Holland. Den resan skulle äga rum just nu. Men allt blir inte som planerat och det är inget negativt med det. Men jag känner att näta år är det dags att göra min dröm. Känna att jag är ung och göra sånt som man inte ska eller kan göra senare. Jag vill inte vakna upp när jag är 40 och fråga mig själv varför jag inte passade på!
Men hur som helst just nu är jag världens lyckligaste! Har en pojkvän som jh aldrig hade trott skulle bli min pijkvän eftersom jag inte är den typen av person som letar efter sånt men jag är så glad att vi träffade varandra och hoppas nu på det bästa! Jag har just nu världens mysigate rum som han hjälpt mig fixa och jag har inget att klaga på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0