oALALAL



Orkar inte med mig själv ibland. I morse vaknade jag av väckarklockan som vanlig, går upp, duschar, äter, fixar mig. Sen klär jag på mig och ska precis öppna porten när jag märker att det är jävligt mörkt ute, så jag tar upp min mobil och ser att klockan är, gissa vad, FUCKIN FEM PÅ MORGONEN!!!! då har jag, puckad som jag är, ställt klockan på fem ist för sju. och inte kollat på klockan när jag vaknade. är man du i huvudet eller är man! så det var bara att gå och lägga sig i två och en halv timma till. så jävla irriterande.

aja.bilder från isabella i lördags, ehh.. det ser typ ut som jag har ketchup runt munne eller nåt på andra bilden, vet ej varför?! efter åkte jag till mälarhöjden... det som hände där stannar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0